World of Wacraft

Forum fabularne serwera Andeeria


#1 2008-03-12 23:36:05

Anger of Dragon

Prywatny Zbawiciel

9492707
Skąd: Darnassus
Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 34
Punktów :   
Nazwa postaci w grze: Silen
Frakcja: Horde
Gildia: Moon Shadows
WWW

Klasy

Co do odgrywania sam się zastanawiam, czy pisać jak powinna zachowywać się dana klasa. Dla mnie to oczywiste, dla niektórych nie, tak wiec opiszę to w skrócie.

1.Wojownik- dzielny, odważny nie bojący się niczego śmiałek, który stawi czoła każdemu niebezpieczeństwu. Jego siła jest jego dumą i to właśnie tym powinien się kierować w swojej krótkiej (1-70 lvl.) egzystencji. Forma jaką przyjmiemy w czasie konwersacji, jest dość obszerna, gracze którzy mają za sobą książki fantasy, czy np. cykl gier z Forgotten Realms czy Dungeon and Dragons, powinni zachować klimat. Musimy pamiętać że wojownik wpierw bije potem myśli. Zawołania typu; Arrrgh, Krew i Ogień, Siła i... kupa złota ^^, Spójrzcie tam, tam jest piękna dziewoja, musimy ją ratować... itd. itd.

2.Paladyn- totalne przeciwieństwo wojownika. Paladyn kieruje się prawem i świętym słowem. Jak pamiętamy przestrogi Uthera wobec Arthasa, że; " Zemsta nie jest drogą paladyna..." Oczywiście są istoty, które nie zasługują na szacunek i należy je zniszczyć za wszelką cenę, czyt. demony, ożywieńcy oraz wyznawcy mrocznych bóstw. Paladyn to rycerz, z jego słów musi wypływać otucha i pokrzepienie, to że nosi zbroje i bije wielkim mieczem o niczym nie świadczy. To jest człek ( niekoniecznie :]), który prócz treningowi bojowemu poświęca się w sporej mierze modlitwie i zdobywaniu wiedzy. Powinnien być honorowy i sprawiedliwy. Zawołania typu; Niechaj światło nas prowadzi, Nie martwcie się przyjaciele, rycerz światła kroczy u waszego boku, a z nim łaska bogów!. Są jak najbardziej na miejscu. Tym bardziej że paladyn nie powinien być pyszny, zawołania powyżej w osobie trzeciej, mówią o osobie paladyna, odsuwając go na bok, by na piedestał okrzyku wyprowadzić bogów, czy światło.

3.Mag- uczony, którego mowa i wypowiedzi zawierają wszystko to czego brakuje pospólstwu. Jest zawsze uprzejmy i wpierw myśli zanim coś uczyni. Woli stać z tyłu i obserwować, dodając swoje trzy grosze niż pchać się do przodu. Jego inteligencja napawa go dumą, co może sprawiać że będzie zadufany w sobie i pyszny, ale nie okaże tego, gdyż jest zbyt inteligentny. Najważniejsza jest dla niego magia i moc jaką może za jej pomocą posiąść. To pragnienie jest bardzo silne i niekiedy zgubne. Mag powinien wypowiadać się ze spokojem i wyrachowaniem. Jest mędrcem jego wypowiedzi mają przynosić kontemplacje i zamyślenie w drużynie. Kilka zdań ma uświadomić grupie, że to właśnie mag jest mózgiem grupy i on decyduje o wielu kwestiach. Słowa z ust maga winny brzmieć; Odrobina łyku wina, rozjaśni nasze umysły i pozwoli nam dogłębniej spojrzeć na problem, jakim niewątpliwie jest... Wyprawa w te mroczne i niebezpieczne lochy. Słowa, słowa, słowa i mądrości, to jest maga rola.

4. Kapłan- To typowy przedstawiciel bogów, w świecie rzemiosła wojny, bogowie pozostają w cieniu ustępując pola demonom. Kapłan może stanąć po stronie światła i świętości, czystości, etc. Bądź też po stronie cienia, czarnej i mrocznej siły. Czegokolwiek by nie uczynił, zawsze pozostaje on duchowym wsparciem drużyny. Oczywiście w zależności od ścieżki kapłana, drużyna będzie mieć świadomość że kroczą z nimi za pośrednictwem kapłana dobre bądź złe duchy. Kapłan podnosi morale drużyny, podobnie jak paladyn. Dodaje otuchy i pewności siebie. Każdy wojownik, mając za swymi plecami kapłana, czuje się niepokonany i nie bezpodstawnie. Słowa kapłana; Nie martwcie się towarzysze, wesprę was w chwili próby, niechaj światło i świętość, jaka płynie z mych ust doda wam sił, byście na skrzydłach odwagi odnieśli zwycięstwo.

5.Czarnoksiężnik- Typowy samotnik, coś w stylu nekromanty. Można go nazwać magiem który przeszedł na ciemną stronę, gdy zawładnęła nim żądza mocy. Warlock, to typowy przedstawiciel mrocznych bóstw i cienia. Para się obrzydliwą i splugawioną magią, wykorzystuje do swoich celów dusze zmarłych i brata się z demonami. Nic nie stanie mu na drodze w drodze do jeszcze większej potęgi magicznej. Praktycznie jak dla mnie wyklucza się grupę, w której znajduje się czarnoksięznik i paladyn. No chyba, że wyprawa to wielki mus, ale te dwie osoby nie będą za sobą przepadały. Warlock nienawidzi. Nienawidzi wszystkiego, odnosi się do życia z pogardą, tak więc jego wypowiedzi powinny być, sarkastyczne i mroczne. Z każdego zdania powinna snuć się groza i pogróżka. Coś typu; Tak, tak oczywiście. Chętnie wesprę was w waszych staraniach, ale przyda się do grupy jeszcze kilka innych dusz... Znaczy się bohaterów... Czuje zapach krwi... Jest tak słodki niczym niewinna dusza pojmana przez mojego impa. itp.

6. Łotrzyk- oo tak to typowy przedstawiciel przestępczego światka. Może być lubieżnym rozbójnikiem, jak i uprzejmym złodziejaszkiem. Taki jak on, umie się wtopić w każde otoczenie, być arystokratą, jak i żołnierzem. Dlatego może być mieszaniną zachowań, być jak kameleon, mieć podwójna osobowość, raz mówić to innym razem coś innego. Zawsze jednak słysząc jego mowę, będziemy czuć się niepewnie, nigdy nie można być pewnym czynów łotrzyka. Może okraść, a nawet zabić. A z jego śpiewek snuje się jad, który ma zniewolić i omamić ofiare. W walkach trzyma się z tylu i atakuje znienacka. Jego mowa, winna być plątaniną słów i splotem niepewnych przekazów; To ty idź i zobacz, ilu ich tam jest, ja będę Cie osłaniał... (półgłosem) ... i trochę tu pomyszkuje, a potem się przyłącze... jasne że możesz na mnie liczyć. No przecież Cię nie zostawię.... zaraz, którędy szło się do skarbu.

7. Druid- Typowy przedstawiciel dziczy, najważniejsza jest dla niego natura, stroni od pobytu w miastach. Na pierwszym miejscu jest dla niego ochrona życia zwierząt i istnienia roślin. Dlatego wyklucza się jego obecność z plugawym czarnoksiężnikiem, czy kapłanem cienia. Druid jest też mędrcem, ale nie goni za większą mocą, a raczej za równowagą w świecie. Jego słowa winny być zawsze stabilizacja i spokojem, no chyba że jest w formie zwierzęcia, wtedy jest nieopanowana furia. ; Niechaj Elune, przyświeca nam podczas tej misji, obyśmy naszymi czynami przynieśli spokój tym ziemiom i duchom jakie je otaczają.

8. Szaman- to duchowy odpowiednik paladyna i kapłana, z tym że zamieszkuje dzikie ostępy i modli się do zupełnie innych bogów(demonów). Szaman w świecie rzemiosła wojny, wyznaje siłę żywiołów, która stanowi podporę egzystencji wielu istot. Ma on kontakt z duchami, dlatego w plemieniu jest niezwykle szanowany. Można powiedzieć że jest swego rodzaju wybrańcem. Jego duchowe doradztwo wobec grupy, różni się od tego jakie przedstawiają Paladyn, czy Kapłan. Przez szamana, przemawia spokój ziemi, furia ognia, szum wody jak i spontaniczność wiatru. Dlatego jest on burzą emocji, stąd dość agresywne zachowanie orków ^^ ,typowych przedstawicieli tej klasy. ; Idźcie bracia i walczcie, a ziemia niech będzie twardą dla stóp i kopyt waszych, niechaj woda, doda wam ukojenia. A wiatr niesie wasze ostrza ku wrogom. A ja... ja swym ogniem wzbudzę golemy! A lawa zaleje mych wrogów, ja wasze siekiery! ^^.

by Amral

9. Łowca - Osoba będącą strażnikiem dziczy broni natury przed złem i chciwością. Niezależnie od sytuacj stara się zachować zimną krew i trzeźwość myślenia. Pomaga odnaleść drogę zagubionym podrużnikom a wrogowie natury nawet nie spostrzegą kiedy nadleci strzała niosąca im śmierć. Tropiciele nie przepadają za miejskim tłokiem lepiej czują się w dziczy i większość czasu tam spędzają. Przez taką izolację od społeczeństwa są mało komunikatywni wypowiadają się lakonicznie i mogą wydawać się osli, poprostu nie są przyzwyczajeni do rozmów z innymi osobami.

by Kefindor

Oczywiście to tylko propozycje i ogólna charakterystyka danych klas, każdy może odegrać swoją postać trochę inaczej, jednak myślę że to pomoże wielu osobom.


Jesteś pewien że mnie znasz?
Powiedz ile na mój temat do powiedzenia masz
Jestem mordercą własnych myśli
Stanę się kimś, kogo Twoja chora głowa wyśni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rozanki-partyzanci.pun.pl www.xintera.pun.pl www.pzw-milicz.pun.pl www.poswiecka.pun.pl www.forumofmaster.pun.pl